Saturday, October 27, 2012

who she ?

hello everbody :D
today nk story about NurAzliyana bte ahmad . who she ? owh yaa she my best friend but dulu je la sekarang dia dah lain . i dunno knpa dia macam tu . serius xpernah lagi aku menangis sbb kawan . tpi kali ni mcm org bodoh pulak aku menangis sbb kawan.

DEAR yana
i miss the long walks with you.xsangka kan bole berubah macam tu je . yana tell to me kenapa bole jadi macam ni ? sedangkan kita terlalu rapat kemana sahaja aku ada kau mesti ada,bak kata mama aku kita dah macam les .pagi2 kalau kau datang rumah aku time aku tidur mesti kau kejut akukan ? kluw aku xsedar diri mesti kau ambk bantal dan tidur sebelah aku kan ? kalau aku lapar kau sllu bagi cadangan nak makan dkt mne kan ? ptg2 kau sllu ajak aku jalan2 kan ? sbb kau tahu aku bosan ddok rumah .maybe kita nak PMR tu yang kau dah lain okey aku paham ,ingt lagi one day tu aku jumpe kau aku tanya knpa kau lain then kau kata kau nak pmr and nntie lps exam kau bagitau aku knpa kau mcm tu .now kita dah hbs exam mne yang kau kata nak bagitau aku tu ? knpa kau still mcm tu ? it okey yana kalau kau pilih jalan kau nak berkawan dngan sesiapa pun maybe aku dh xdiperlukan lagi pun kau ramai kawan yang pandai,baik,cantik kan ?kalau la lappy aku xmeletop bukak je lappy aku mesti banyak gmbr dngn kau . aku rindu nak menari sama dngn kau dngan group kita :') sorry kebelakangan ni aku sllu kacau kau nk berkawan dngn siapa kan ? sorry aku bukan jls ke apa tapi aku nk kau okey sbb aku syangkan kau la kawan :'D


nurazliyana bte ahamad saya ezzatulhafiney wiwin perlu kan awak sebagai kawan seperti dulu lagi :') aku,sabrina,eika,shahrul,perlukan yana yang dulu sebagai kawan , gelak sedih bersama ,susah senang bersama .i realy miss you yana . aku nak yana yang dulu bukan yana yang sekarang .

TAMAT about she


Suka ? button Like ada disitu just click :D hehee tq

No comments:

Post a Comment